24 Ocak 2014 Cuma

Evet Arkadaşlar Tekrardan Merhaba Bugün Sizler İçin Topladığım ufak Tefek Videoları Paylaşıcam.
Hacker Olmak İstiyen Genç Arkadaşlarımız Çok Mağlum Onları Bu İsteklerinden Mağrum Bırakmak
Olmaz Daha Doğrusu Bize Yakışmaz O 'Yüzden Aşşağıda BEN HACKER OLMAK İSTİYORUM''
Diyenler İçin Videolar Hazırladım Ben Çekmedim Zamanım Yok O Yüzden Tecrübeli Arkadaşların Eğitim Videolarını Ekledim İYİ SEYİRLER.



1.Visual Basic Eğitim Seti.
















2.Trojan Yapma Eğitim Seti.
















3.Hacker Olmak İstiyorum Eğitim Setleri.
















4.Hack Kodlama Öğrenme
















5.Hack Kullanım Programları.

















6.Site Hacklemek Eğitim Setleri.
















7.SQL İnjection Kullanımı.















Evet Arkadaşlar Şimdilik Bukadar Yardımcı Olduysam Ne Mutlu Bana iyi Günler Sizlere...






















Next
This is the most recent post.
Önceki Kayıt

1 yorum: